miercuri, 17 septembrie 2014

In cautarea visului de mult stiut

Desi pare o contradictie, il stiam, il aveam deja ascuns in vibratia celulelor mele. A trebuit doar sa imi acord timp, sa caut, sa ma inteleg, sa ma accept si sa ma deschid. Era ceva nou, ceva ce nu mai auzisem despre. Facusem prima oara cunostinta cu o carte de-a lui Carl Jung, in clasa a zecea. Studiam psihologia si cel mai tare ma deranja ideea ca proful meu  nu vedea dincolo de pletele mele blonde. Mi-au trebuit inca 10 ani de atunci sa fructific pasiunea mea pentru lectura. Intelesesem faptul ca ziua ne comportam asemeni unor robotei, fiecare dupa codul si bunele moravuri prestabilite de societate, prieteni si familie, iar seara partrundem intr-un taram necunoscut. Aceasta lume a viselor care este poarta catre lumea noastra interioara este adesea si mesajul pe care sufletul nostru vrea sa ni-l transmita.

Circumstantele au facut astfel incat sa trec printr-o serie de seminarii si cursuri educative, pana am ajuns prima oara la un workshop de " Healing Energy".
"Oh My God" imi spuneam mirata de tot ceea ce se preda la curs. Eram oricum o fire extrem de optimista, libera si gata sa cucereasc muntii. Pana cand am inteles ca nu trebuie sa cuceresc pe nimeni :)) si "buf!" atunci m-a lovit. Veneau siroaie de intrebari si ma confruntam cu cat mai multe situatii imprevizibile. Continuam sa caut si sa ma inteleg. Deodata, visele mele marete nu-mi mai apartineau. Terminasem de citit "Cartea despre Ego " a lui Osho cand am realizat cat de important este ca oamenii sa cunoasca insemnatatea acestui cuvant. Oamenii confunda ego-ul cu propria fiinta, cu ceea ce cred ei ca sunt prin prisma experientelor acumulate. Acesta este motivul pentru care nu au curaj sa renunte la el, de teama ca vor pierde ceva.

 Ego-ul insa este o iluzie, iluzia unor dorinte si ambitii pe care omul le identifica ca fiind proprii. Ele apartin de fapt lumii in care traieste si nu propriului eu. Exista un moment cand poti sa faci DeClick-ul si sa te intelegi pe tine ca suflet calator, nemuritor, dornic de pace si iubire. Si ai sa spui: ca toata lumea isi doreste pace si iubire. Si am sa-ti spun, ca nu este suficient sa ti-o doresti,ci si s-o oferi.
 Exista un schimb de energie in Univers si suntem permanent guvernati de legea actiunii si reactiunii, numita Karma. Uneori efectul actiunilor noastre din trecut se manifesta in cel mai nepotrivit sau neasteptat moment. Uneori nu vedem legatura pentru ca am uitat actiunea noastra din trecut, iar urmarea acesteia nu are loc tot timpul la nivel fizic, material. Important este sa stim ca intotdeauna este o conexiune intre faptele noastre. Daca totusi pare greu de crezut si inca nu esti familiarizat cu notiunea de Karma, poti sa asociezi cele mentionate mai sus cu zicala populara " S-a intors roata!". Sau in cazul in care functionezi dupa sintagma "Hotul neprins e negustor cinstit" sa stii ca nu este musai ca cineva sa te prinda in fapt, este suficient ca tu sa stii asta, pentru ca mai departe frecventa si vibratia pe care sufletul tau o transmite sa o transforme in reactiune.
Asadar sa fructificam actiuni armonioase pline de pace si iubire, pentru ca acestea sa ne urmareasca tot timpul. Chiar si in alta viata.
 Si totusi il cautam si nu-l gaseam, ma rugam ca revelatia visului meu sa apara. Ii incredintasem simboluri si grile de cristal, stiam ca este aproape si urmeaza sa-mi fie dezvaluit. Ca urmare a unor mesaje divine m-am hotarat sa plec in lume. As fi explorat intregul Univers, dar o faceam doar prin meditatie. Practicam deja de ceva timp Yoga, iar Asia, prin traditiile sale, m-a facinat intotdeauna. M-am desprins de obiceiurile mele de a merge la coafor si restaurant, mi-am impachetat un rucsac si am plecat . Am calatorit de-a lungul Thailandei, imprietenindu-ma cu natura. Sentimentul pe care ti-l da un tigru atunci cand te conectezi cu el, intorcandu-se pe spate ca un pisoi bland, este mai presus de orice cuvinte.
In pace, totul se dizolva, chiar si frica de zgomotul insectelor de noapte din jungla. O incapere din bambus de 3 metri patrati, fara usa si geam, cu o saltea si o plasa de tantari, m-a gazduit cateva nopti. Am fost profund recunoscatoare pentru spectacolul muzical si frumusetea insectelor ce sclipeau in noapte. Oameni minunati mi-au aparut in cale, dornici sa exploreze lumea si insusi creatia. Discutiile cu Pinan Jim ( fost calugar budist ) si ceilalti maesti spirituali mi-au deschis portile sufletului, reusind astfel sa invat diferite tehnici de yoga, meditatie si alte practici spirituale.Golful, palmierii, nisipul si fortele subtile ale naturii din partea de vest a insulei Phangan au  fost martorii fluxului meu creator si au participat cu binecuvantare la conexiunea mea intensa cu Divinul. Clasele de Yoga sunt absolut deosebite, datorita energiei oamenilor si locului. Poti participa de la clase de incepatori la clase de avansati  atat in ceea ce priveste flexibilitatea corpului cat si nivelul de deschidere si de cunostere al practicilor. Va recomand programul de detoxifiere de la Orion Center, clasele de yoga de la All Yoga Retreat si workshopurile holistice de la The Sanctuary. Calatoream inspirata, plina de pace si multumire sufleteasca. Era suficient ceea ce aveam, iar drumurile si fiinta mi-erau binecuvantate.
 Mergeam cate 14 ore cu autocarul sau trenul uneori, schimband 2 avioane, 2 autobuze si 1 feribot poate intr-o alta zi, dar totul era atat de minunat si simplu incat distantele pareau sa treaca intr-o clipa. Savuram fiecare coltisor de loc si timp, ma rugam pentru Mama Pamant, specia umana, iertarea pacatelor si trezirea constiintei. Am trecut in Malaysia, unde experientele si provocarile mi-au demonstrat inca o data ca drumul imi era vegheat cu lumina. Calatoream cu sufletul ca si cum as mai fi fost pe acolo. Desi nu-mi aminteam nimic, vibratia puternica din templele sfinte de la Wat Pho,Wat Pra si  Doi Sthep, imi cutremura corpul, doar prin inchiderea ochilor si conectarea la Sfanta statuie a lui Buddha. Unii dintre voi se vor intreba cum de ma rugam la Buddha cand eu sunt crestina. Raspunsul este foarte simplu. Iisus Hristos, Buddha, Krisna, Mohamed si alti reprezentanti ai altor religii au fost trimisi pe pamant ca invatatori spirituali ai aceleiasi Constiinte Supreme/ Creator/ Dumnezeu, manifestand pacea, iubirea, lumina si adevarul. In ceea ce priveste Yoga, aceasta nu este o religie. Yoga este uniunea dintre mintre, trup si suflet. ( Poti afla mai multe informatii despre Yoga accesand acest link http://qyogaflow.blogspot.ro/p/yoga-flow.html)  Spre sfarsitul excursiei, dupa vizita in Singapore, am poposit in insula Penang, Malaysia. Intr-una din zile am avut o intalnire inoportuna cu niste maimute flamande in parcul national din Penang, unde am mai capatat o julitura si atunci am inteles ca misiunea mea in Asia de SE se cam incheiase. Clasele de yoga din cadrul retreat-ului Ananda Astima, unde am si predat, m-au ajutat sa-mi descopar visul din grila de cristal. Si cum practica si teoria ma sustineau in a intreprinde un curs intensiv de Yoga, am cautat un loc adecvat direct la sursa ( fascinanta India) pentru a intelege cat mai profund traditia straveche Yoga. In drum spre tara natala, am poposit cateva zile in Paris pentru a-i intalni pe maestri yoghini care urmeaza sa-mi fie profesori in India. Dupa cateva luni de calatorie initiatica, am ajuns in Bucuresti.

Deshid usa si vad lumina casei mele, vad luxul nemaivazut, apreciez mancarea altfel, acum sunt vegetariana, daruiesc din abundenta hainele pe care nu le folosesc, ma bucur sa inspir si sa expir puritate. Sunt impacata , sunt tot ceea ce pot sa fiu, aleg iubirea, pacea, lumina si adevarul.

Te astept si pe tine in curand la cursurile Q Yoga Flow!

Special pentru tine!
Daca nici tu nu stii care este menirea ta, nu te regasesti in ceea ce faci si nici nu stii ce ti-ar placea sa faci, iti sugerez sa iti pui urmatoarele intrebari care te vor ajuta cu siguranta sa descoperi raspunsul:
  1. Daca as avea toate resursele din lume (financiare, profesionale, etc) ce ma vad facand, cum mi-ar placea sa fie viata mea?
Iti recomand ca raspunsul sa fie cat mai clar, sa cuprinda detalii precum, date, locuri, activitati, numere, termene. Din cauza factorilor emotionali si a fricilor de zi cu zi de care suntem constransi, ne pierdem increderea si cadem prada mintii pline de credinte si programe limitative.

    2.   Cu ce pot eu sa fiu de folos acestei lumi? Care sunt calitatile, abilitatile mele prin care pot oferi valoare acestei lumi.
Astept feedback-ul tau!


Peace and Love
Simona,

Daca ti-a placut articolul de mai sus, te invit sa te abonezi la newsletterul Q Yoga Flow

CE VEI PRIMI daca te abonezi la newsletterul Q Yoga Flow
Antrenament pentru trup, educatie pentru minte si bucurie pentru suflet
Materiale si recomandari inedite OUT Of The Box despre:
Constientizarea Maestrului Interior;
Cum sa-ti traiesti viata in armonie, pace, iubire si prosperitate;
Cum sa obtii si sa mentii  sanatatea fizica, mentala si emotionala;
Cum sa depasesti provocarile intampinate cu ajutorul terapiilor alternative;

    Albert Einstein numea "Nebunie: sa faci acelasi lucru iar si iar, asteptandu-te ca rezultatul sa fie diferit."

    Daca ai intrebari legate de domeniile mentionate mai sus, 
    scrie-mi un e-mail la adresa: qyogaflow@gmail.com
    Voi incerca sa iti raspund in maximum 72 ore.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu